onsdag 30. desember 2009

# 42


Morn! :)
Jeg gleder meg litt til imorgen, eller det er idag nå forresten :D Planen min er at jeg skal til Trine og storebroren hennes som skal holde middag slash fest sammen. Alle skal ha med mat til bordet, og det høres ut som det blir sykt mye godt! Vi blir ikke super mange, og det synes jeg blir ekstra koselig. Da rekker alle å snakke med alle og alle å hilse på alle. Jeg gleder meg til å danse MASSE, mest av alle som vanlig. Også skal jeg spise sykt masse kaker og gode ting. Det er egentlig derfor jeg kommer. Ja, og litt på grunn av koselige mennesker, men bare litt! Tydeligvis kommer det også en gutt jeg skal passe kjempe bra sammen med i følge andre, så det blir veldig gøy. Hvis de da ikke har tatt helt feil, noe som også er fult mulig :D Idag derimot har jeg vært på Ica med pappa og lillesøss. Så var mamma og jeg på roadtrip, det vil si på tur til Smart Club. Så til storsenteret også spiste vi på restaurant. Jo, midt i alt dette var jeg også med min bestevenn. Og vi to vil bare si til alle, hvis dere skal ut : Det er kaldt. Ha på strømpebukse under buksen, det er vanskelig å klemme noen med hette på, det hjelper å gå som han i den spanske flue, anbefales på det sterkeste. Ta gjerne å syng sangen samtidig, det hjalp oss. Hvis det kommer noen bak dere mens dere gjør dette, bare lat som det er helt normalt. Hvis det er vi som kommer bak dere derimot, henger vi oss bare på! Det er også en fordel hvis moren til bestevenninnen din baker varme kanelboller, men husk da å ha på votter. Veldig kaldt å spise kanelboller ute hvis vottene ligger inne.

Ps: Noe med imorgen er også veldig trist, jeg ville egentlig feire med de i Crescendo! Jeg hadde sånn skikkelig lyst, men jeg klarer fremdeles ikke helt det å være to steder samtidig. Skal øve mer, skal absolutt øve mer på det! :)

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar