mandag 14. desember 2009

# 33


Wikipedia : Latter er et spontant emosjonelt utbrudd som kan forekomme når man ser noe som er komisk eller «lattervekkende».

Jeg synes det å le er en ganske rar greie. Vi lager en spesiel lyd når vi synes noe er morsomt, og vi skjønner når en person ler selv om de har en helt annen lyd enn oss selv. Tenk så mange lattere det finnes! Hvordan er det mulig at alle har hver sin og hvor får vi de fra ? Det er sikkert fra et morsomt sted. Noen gråter når de ler, noen ler nesten lydløst, andre ler høyt, noen rister, noen fniser, noen grynter litt og noen smitter andre med sin latter. Jeg elsker latter! Særlig når den deles med andre og virker som den ikke har tenkt til å stikke av med det første. Ta det med ro - jeg henter sovepose, pute og lar latteren bli hi hi hi :)

Klem fra IDA.

4 kommentarer:

  1. savner våre lattere sammen! :)
    rart det der med å le...hmm?
    det er snaaart jul!!joho
    <3

    SvarSlett
  2. Sykt lenge siden, en hel uke eller kanskje to! MÅ se deg, så vi kan le og snakke <3 Best for oss at vi er hjemme i julen så vi kan henge rundt sammen :) Klem!

    SvarSlett
  3. Å nå ble jeg glad i latter!
    HAHA, det er jo litt rart at vi skriver "HAHA/HEHE/HOHO" da, for vi ler jo ikke sånn. Hvertfall ikke jeg, høres mer ut som noen med pustvansker når jeg ler.. Men så har jeg jo astma, så det er vel logikk i det og.

    Heisann! Nå skrev jeg mye.. Blir så inspirert av deg! Glad i deg din skrulle<3

    SvarSlett
  4. Elsker nå vi ler sammen Trine! Vi begge har sånn pustevanske lattere! :D Det blir helt stille også pluttselig gisper vi etter luft, noe som gjør alt enda morsommere :D Inspirert av meg, åh du er vell søt!! Glad i deg også <3

    SvarSlett