lørdag 5. desember 2009

# 25


God morgen.
Varme rundstykker til frokost, og fikk sjokolade av pappa. Besøk av Karen, jeg sminket og kledde på meg imens hun satt på dataen. Slo søsteren min i hodet når hun ga meg en klem. Ikke meningen, vi fikk lættis! Gikk forbi Sandvika julemarked, de tente granen akkurat når vi gikk forbi. Julestemning. Kirsti Skullerud danseforestilling, fikk frysninger. Søte barn og flinke folk. Satt på med Marie som har fått lappen. Flink venninne. På Egon med 13 stk ca. Rakk ikke å spise på Egon, men koselig. Hentet av Anders utenfor Egon. Var i Oslo med koselige folk. Ble trøtt. Ble kjørt hjem. Skiftet til pysj. Ser på disney channel samtidig som jeg er på pc-en. Vil sove, men orker ikke helt enda. Siden det er "tradisjon" sammen med noen andre venninner står kjærste øvers på ønskelisten jeg akkurat hang opp. Men mest av alt ønsker jeg meg en blå ballong i år. Tenk så gøy, hvis jeg får det sprekker jeg av glede og begynner å le! Pusse tenna. Høre gjennom sove sang listen på i-poden til jeg sovner.
Sov godt.

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar