tirsdag 8. desember 2009

# 29


Hei :)

Løp til bussen. Rakk bussen. Første time så vi film i historie og filosofi. Jeg holdt meg for øynene. Læreren sa det var greit, ekle scener. Kunst resten av dagen. Anne og jeg lagde akkurat en tegning i paint, som vi lo av etterpå. Nå spiller Anne sånn girl dress up spill på pc-en. Det ville jeg også gjøre, så nå skal jeg spille det. Kom ikke inn på siden. Maren er kjempe flink å jobber med det vi skal. Idag hadde jeg med nudler på skolen. Helte vann oppi mat boksen jeg skulle lage de i, mat boksen lakk. Sølte utover hele, og spiste nudler som var litt kokt, men samtidig ikke. Jeg ble mett. Nå så jeg de nye Fanthomas episodene. Skal ringe å bli hentet på skolen snart. MÅ øve til prøven som er imorgen når jeg kommer hjem. Hvis jeg ikke gjør det blir jeg sur på meg selv. At jeg skal på konsert med Kaisa etterpå hjelper sykt, jeg skal øve som aldri før. Nå har jeg snakket med Håkon i parallell klassen, vi er enige om at det blir bra med litt ferie snart. Han likte kjolene jeg har malt, og det går kjempe dårlig med hans kunstprosjekt akkurat nå. Stakkar. Nå er jeg kommet hjem. Etterpå skal jeg spise mat som mamma tok med hjem fra juleballet til lillesøster igår. Mat er det beste jeg vet nesten. Det er helt mørkt ute allerede så det føles litt ut som jeg er oppe midt på natten, det er gøy. Nå ler jeg av pappa fordi han viste frem noen julegaver han har laget. Han er så stolt, derfor ler jeg. Nei, nå skal jeg finne boken, åpne den, lese og forhåpentligvis lære noe nytt.

Gode klemmer fra meg, jeg har ikke kjøpt noen jule gaver enda og føler at det er bra og lurt ! :D Eller ikke..

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar