onsdag 9. desember 2009

# 30


Hei :D

Sjekk ut hvem som ville ha hjelp av meg til å kle på seg idag! Justin Timberlake og snøhvit, dress up who kalles spillet og jeg like`re! Andre jeg har kledd på idag er svampebob, Marilyn Monroe, John Travolta og Blake Lively for å nevne noen av mine nye venner..

Historie og filosofi læreren lo forresten av meg under prøven idag. Han kom bort til meg for å hjelpe meg litt på vei. Du skjønner når jeg så prøven så fikk jeg latterkrampe så han skjønte nok at jeg ikke kunne svarene på alle spørsmålene for å si det sånn. Den siste oppgaven hvor vi skulle skrive en lang tekst fikset jeg bra, siden jeg gjør det godt i norsk og liker å skrive tekster. De litt mer fakta baserte spørsmålene på starten derimot likte jeg ikke! Han forsøkte å dra det ut av meg fordi jeg kan det egentlig (lurer på om jeg lider av korttidshukommelse noen ganger). Til slutt virket det som han holdt på å gi opp, så spurte han vet du egentlig hvor vi befinner oss geografisk når det gjelder hendelsen vi snakker om. Jeg svarte : Ehh..kanskje. Etter at han hadde ledd en del av meg og jeg av meg selv, husket jeg pluttselig hva det var snakk om og skrev videre kjempe fort. Heldigvis er ikke læreren sånn gammel og sur, han er ung og grei, men jeg tror ikke dette er siste gangen han ler av meg i timene eller under en prøve. Til mitt forsvar skal jeg bare si at : Jeg sov 5 timer i natt, og var dermed litt trøtt på skolen :)

Idag fortalte Aleksander at han leste bloggen min, da ble jeg glad! Hei, Aleksander du er kul :) Bestekompiser for alltid! :D Signe fortalte det også forresten, hei Signe! Også fikk jeg kake av Synnøve før jeg gikk, takk. Piriant ville ha meg med hjem som kosebamse, det var koselig. Til slutt satt han meg ned på bakken igjen så jeg slapp, det var egentlig hakket mer koselig :)

Kort oppsummert : En veldig fresh dag :D

Klem fra IDA.

2 kommentarer: