tirsdag 15. desember 2009

# 34


Wikipeida : Klær er i videste forstand definert som det man bruker for å dekke kroppen.

Jeg synes å sette sammen klær med masse tilbehør er skikkelig gøy. Klær dekker kroppen, men det er så mye mer! Jeg blir varm når jeg har på klær, når det er sommer kan jeg ha på kjoler, på vinteren kan jeg ha på lue, når det er høst kan jeg ha på skjerf, når det er vår tar jeg på "småskoene" mine igjen. Jeg har tegnet 22 kjoler i design oppgaven vi har nå, men nå må jeg være streng å stoppe før det tar helt av. Det kribbler nesten i fingrene (hvis det er mulig) :) Noe jeg ikke kan er å sy så jeg får ikke sydd noe av det jeg tegner. Også liker jeg ikke å shoppe, blir helt gal av å prøve klær - men får kjøpt litt forde og liker å se. Besøker du klesskapet mitt får du som alle andre sjokk, det er egentlig bare en haug med klær som faller ut når du åpner skapet. Det er ikke en overdrivelse, haugen er gedigen og jeg faller ofte inn i skapet når jeg leter etter den ene tingen som jeg bare MÅ ha på. Du skjønner jeg har nesten alltid en klesplan klar inne i hodet mitt til hver dag, ikke slitsomt, kanskje litt rart, men gøy! :D Da er klokken 20:23 og jeg skal ha den daglige samtalen med klærne mine, tøysa! Er ikke så rar! :D

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar