onsdag 23. desember 2009

# 39


GOD JUL !
Nå er julestemningen ankommet mitt hjerte (ja, akkurat sånn føles faktisk) og jeg tror stemningen har kommet for å bli. Herlig, jeg elsker det! Endelig har jeg møtt bestevenninnen min igjen, og vi har sunget julesanger med noen av de sykeste stemmene og koringene noen gang. Vi har pratet hull i hodet på hverandre nesten, og tenkt på hvor rart det blir når vi drar hver vår vei etter vidregående. Det som gjør det greit er at vi ikke gidder å slutte å være bestevenner. Vi vil alltid være like rare, så vi må jo bare fortsette å være rare sammen når andre folk begynner å bli voksne og normale!

Nå pynter familien juletreet, og pappa lager middag - det blir pølsefest! Jeg gjør noe som sikkert er forbudt på lille julaften, jeg gjør lekser (må sies at jeg ikke er flink, jeg er rett og slett sent ute) Mamma ler av noe julepynt pappa har laget, og alle ler av noe jeg har lagd - men jeg synes fremdeles den er fin. Nå foreslo mamma at vi skulle leke med julepynten, ja da har julestemningen virkelig gått til hodet på folk i denne familien. Nå så foresten familien flaskefilmen til crescendo, og avslutter nå hver samtale med å si - hvordan føles det da ? Og akkurat det føles ikke så bra, føles mer rart :)

Igår var bestefar på besøk og da vi spurte om han likte brente mandler, sa han - Jeg synes jo det er litt gøy av og til. Nettopp, hehe :D Igår kveld gikk strømmen når bare lille søster og jeg var oppe, dermed snudde vi huset på hodet etter en lommelykt. Vi hadde latterkrampe og pratet helt til vi ikke klarte å holde øynene oppe lengre. Jeg elsker julestemningen jeg har i kroppen akkurat nå! Også gleder meg vilt til å se i juletrømpen grytidlig imorgen fordi vi ikke klarer å vente særlig lenge.

God jul til alle sammen, jeg synes dere er veldig flotte mennesker! Det blir litt for crazy å blogge på selveste julaften, så beklager til alle millioner lesere som lurer på hva jeg spiser, ser på, har på, tenker og føler imorgen. Haha, dere må ha en super jul og husk at jeg alltid synes du er kul uansett hvor teit og rar du er (så lenge du ikke er slem) Legg merke til det utrolig lekre bildet, matchende julepysjer på tre ganske så trøtte kusiner.

Klem fra IDA.

3 kommentarer:

  1. Julen er komplett og i dag er den store dagen :)
    God jul til deg også!! Nå er det snart tv-titting for alle penga.
    Glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Hehe, digger at du synes alle er kule (så lenge de ikke er slemme)! Så kos at du har fått skikkelig julestemning:)

    Du er flink!

    Kos Signe

    SvarSlett
  3. Dere to altså, jeg blir så glad av dere! Idag ble det julekino for alle penga, og jeg håper det var knall gøy å ake Signe :) Sees senere i romjula, tuddeliduuu <3

    SvarSlett