søndag 27. desember 2009

# 41


Jeg vet ikke om dere har sett bienes hemmlige liv, men dere må SE DEN. Hvis du har sett den se den igjen, hvis du vil. Jeg elsket den litt, og skal bruke den til særemne. Ja, jeg tenker på skole i ferien kall meg nerd og hopp i taket. Hvis du vil så klart. Jeg har nå sett nesten hele sessong 1 og 2 av Friends som jeg fikk til jul. Hvis det er noe du lurer på angående Friends bare spørr jeg er nerd på det området også snart. Er det sånn at du tenker fysj nerd det er ikke noe hyggelig å kalle seg selv? Da må jeg bare slå fast at jeg liker ordet nerd, så hvis jeg kaller deg det ta det som et kompliment! Lot merke til at de på bilde så litt triste ut, så jeg må bare si at jeg er kjempe glad. Ikke tro jeg er lei meg fordi de på bildet er det, det hadde tatt seg ut. En gang skal jeg henge sånn på Ross når han blir kjærsten min, bare at jeg skal smile så klart. Også vil jeg ha på rosa pysj bukse og ikke rød, veldig viktig! Nå skal familien og jeg til Frida å spise Obama pepperkaker. Forklaring : De ble lagd dagen Obama var i Oslo, og de ble svidd.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling :D

Klem fra IDA.

1 kommentar:

  1. hahaha, Obama-pepperkaker!! Digger det :D

    Kos fra Signe

    SvarSlett