mandag 7. desember 2009

# 28


OVERRASKELSE !

Det ble et innlegg nummer 2 idag, wow! Dere tenker nok hvordan får hun det til ? Vell jeg er simpelten i slaget og rå god på å lure dere trillende rundt :D Jippi sier bare jeg, og nesetippen i taket her skal det bli liv!

Har sminket lillesøster og fikset håret hennes til juleballet, det var som julaften og tre bursdager på en dag. Jeg får aldri lov til å sminke henne, men idag derimot gliste jeg bredt når jeg endelig fikk lov :D

Vet dere hva ? Istad skulle jeg liksom prøve å holde oppe tunikaen jeg har på. Planen var å gjøre dette med tenna imens jeg dro ned singletten som jeg har på under. Vell som alle de hippe og kule hadde jeg tyggis i munnen, jeg bet tak i tunikaen og vips satt den digre tyggisen fast på tunikaen. Det er det smarteste og latterligste jeg har gjort idag! :D

Og gjett hvem som tok på seg sko som suger til seg vann idag ? Jeg! Fra nå av ser du meg i gummistøvler helt til det blir sommer og 20 grader. Fysj har aldri hatt så mye vann i skoene før, og frøset så mye. Men det var ekstra deilig å ta på varme sokker etterpå, så da var det greit! :D

Når jeg søkte på navnet mitt på urbandictionary.com ble resultatet :
Often associated with the word 'cool.' A person who is so uber mega hardcore amazing that you have to step back and just go "Whoa!"
Oh my heck, its IDA!! She's so amazing!! Whoa!

also,
Those shoes are so IDA!! I'll have to get me a pair.

Fortell meg noe jeg ikke vet, at jeg er kul er -> so last second! Tøysa.
Glad i dere :D (Bilde var så fint at jeg brukte det 2 ganger)! :D


Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. haha. trodde ikke det var nytt innlegg siden det var samme bilde,lurte meg der altså!!
    du tulla ikke da,mente det sååå,haha;)
    ha en strålende uke, date i helgen?

    SvarSlett
  2. Jeg visste du kom til å gå på den der! mohaha:)
    Ja, jeg mente det egentlig. Er sykt kul hele tiden egentlig! Seff bjeff blir det date i helgen <3

    SvarSlett