søndag 6. desember 2009

# 26


Lær noe nytt om Ida dagen på bloggen-dag ? :/ Hmm.. JA! :D

Mitt først ord : Så fascinert på en lampe å sa - Lys.
Et annet ord : Tok en glassbolle fra farmor sitt kjøkkenbord, kastet det høyt i været å ropte - ball.
Fått en fisk på 8 kg helt selv som ganske så liten jente. Ikke rart med en pappa som like gjerne kunne kalt seg Lars Monsen.
Styrt blomstertoget som gikk i Oslo før, fikk sitte på fanget til konduktøren og spise jordbær.

Kunne ikke fordra Thomas toget som liten, gadd ikke se på barne Tv hvis det gikk.
Lurte på om verden ble borte når jeg lukket øynene da jeg var mindre, det ble jo tross alt mørkt. Det er jo lov å lure litt.
Jeg har møtt/sett Mette Marit og Marius på H&M.
Har løpt 60 meteren på 9.4
Spist 1 ½ liter iskrem i en bursdag (spisekonkurranse, førstemann) etterpå skalv jeg og ble litt dårlig, men utrolig gøy!
Sovet i en dusj, sovet i en stein trapp i Tromsø på en skole, sunget i søvne, ledd i 1 ½ time ca, spist sukkerbiter på toppen av stortinget, vært gatemusikant for en dag – laget mitt vant og fikk inn mest penger!

Har gått ut midt på natten løpt rundt en bank syngende, etterfulgt av en dans foran overvåkingskameraet pga leken nøtt eller sannhet.
Lærte ikke å plystre før jeg var 17
Blitt stoppet i en butikk fordi de ville bruke meg i en reklame for frukt og grønt.Med eplet i hånden smilte jeg så fint jeg kunne.
Liker ikke lilla godteri, og generelt lilla spiselige ting (De har den samme ekle lilla smaken, vet ikke hva den kan kalles)
Opptrådt med en selvlaget dans på Kalvøya festivalen

Drar til Oslo hvert år i julen å står på skøyter i spikersuppa med bestemor og lillesøster
Samlet på viskelær, glansbilder, klistremerker og lykketroll når jeg var liten. Viskelærene og lykketrollene mine var på utstilling på Rykkinn bibliotek, jeg var så stolt.
Bodd på samme hotell med alle missene i Spania og hadde arobic med dem.
Ble valgt sist som fadderbarn når de eldre skulle velge sitt fadderbarn. Så selvtilliten var på topp helt fra jeg var liten, not. Huffamei :)
Settet opp 2 forestillinger på lekeplassen og sendt pengene til SOS barnebyer. Jeg bestemte alltid at jeg var hovedrollen, og stod i midten når vi danset. Sjefete, neida.

Leser ikke bøker. Jeg hater det ikke, men bare gjør det ikke. Hvis jeg kjeder meg, er det jo bare enda kjedeligere å sette seg stille ned å lese en bok synes jeg.
Liker ikke nøtter, men elsker rosiner. Spiser en pakke på skolen hver dag.
Har mangel på jern, så tar det hver dag. Eller når jeg husker det, hehe :)
Hvis jeg skulle giftet meg med en Disney figur hadde det vært langbein! <3

Kanskje dere lærte noe nytt, eller kanskje dere bare fikk bekreftet at jeg er så rar som jeg ser ut til! :)

Jeg elsker at det regner ute, men sier det ikke så høyt siden andre er litt negative til det. Etterpå skal jeg ringe Frida og spørre om hun vil jogge med meg, selv om vi nesten hver gang ender opp hjemme hos henne å ser på TV – merkelige greier :) Jeg er glad, hade bra!

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar