torsdag 3. desember 2009

# 22


Hei :) Jeg lever fortsatt, men..
Nettet har vært nede!! Ganske krise, ikke med tanke på bloggen egentlig..mer på lekse fronten :) Men ting ordner seg og nå er det tilbake her hjemme!

Idag løp jeg til bussen med høyhelte sko på glattisen, når jeg kom fram så jeg at det var feil buss. Trine fikset ny skolesekk til meg igår, eller vi gikk å hentet den i kjelleren på skolen. De bare ligger der uansett, så det var greit håper vi. Etter skolen idag skulle jeg dra til politistasjonen, og endte opp med å dra dit alene. De har jo byttet plass, så jeg fant fram til slutt.. kort fortalt! Til damen i skranken sa jeg : Hei, jeg har ikke vært her før. Men jeg har et sånt ark jeg tror du skal se på. Det funket, men det var flaks jeg hadde med bankkortet og en tilfeldig lapp med nummeret til jobben på. Jeg husker da ikke personnummeret mitt i hode og hvem lagrer vell nummeret til jobben på mobilen, der går grensa!

Etter dette spiste jeg verdens beste rundstykke ting på Bakeriet i Sandvika (ja, alene tenk) Så kjøpte jeg noe jeg har planlagt å kjøpe lenge, nemlig : Ben og Jerry`s iskrem <3 (Dere ser iskremen jeg kjøpte på bilde over. Bildene av de to kjolene er to av skissene jeg har tegnet i forbindelse med klesdesign oppgaven vi har i kunsten) Også sånn ut av det blå, eller egentlig ikke.. Vell her om dagen så skjedde det noe rart! I-poden min spilte en sang også så jeg ned på den og da stod det at det spilte en helt annen sang enn den jeg hørte.. jeg lurer på om i-poden min har blitt syk, svineinfluensa eller noe.

Igår kjøpte Trine og jeg blomster på Kolsås senteret. På vei dit fant vi to 1 kroner som lå ved siden av hverandre. Altså en til hver, det var koselig! Snart skal jeg på broadway jazz og siden det er siste gang, skal en som heter Tonje ha med muffins. Det blir bra det! Særlig når jeg tenker på at jeg burde lese til muntlig diskusjon om språkhistorie imorgen, pøh jeg tar det på sparket jeg ! :)

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. mye som skjer..?! :) det er jo bra.
    isen er kongegoood!til å spise opp :P
    ha det strålende på dans.
    vi ses!!

    SvarSlett
  2. PÅ LØRDAG MY FRIEND! :)
    Gleder meg <3

    SvarSlett