mandag 30. november 2009

# 21



Hei mine venner ! :)

Jeg pleide å stå opp kl 07.00 og ta bussen til skolen som går 07.36, men i det siste har jeg begynte å miste den litt med vilje fordi da har jeg litt bedre tid! Vell idag klarte jeg det som bare måtte skje snart, jeg mistet den bussen jeg tar når jeg mister bussen med vilje! Grunn : Jeg hørte på radio og ville høre ferdig lur en venn på NRJ. Jeg glemte helt at klokker fortsetter å gå selvom man selv stopper for å gjøre noe!

Denne grunnen droppet jeg å fortelle gymlæreren..planen min gikk heller ut på å skifte kjempe fort, løpe på den mest sporty måten jeg kunne inn i gymsalen og smile mitt beste smil! Det må ha virket for jeg fikk ikke fravær :)

I RLE (Religion,livssyn og etikk) hadde vi skrivedag, jeg var effektiv frem til friminuttet. Etter friminuttet satt Vilde og jeg resten av timen i gangen å snakket om.. helt riktig gutter så klart :) Vilde og jeg har litt dilla på fireflies av owl city om dagen, hvis noen klødde veldig i fingrene etter å få vite det! Tips : Hør på den, haha <3

Nå skal jeg endevende huset etter en neglelakk fjerner, noe jeg trenger desperat! Neglene mine ser små rare ut fordi den fine fersken fargede neglelakken har begynt å flasse av, huffamej :)

Husk : Det er 1 desember imorgen, så dere må åpne første luke i kalenderen! :)

På skolen skal vi skal se første episode av Amalies jul i kunst timene. Grunn : Det er koselig! Vi prøver også å få gjennom et kunstprosjekt som går ut på å lage en pepperkake by! Hurra :)

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar