tirsdag 10. november 2009

# 9


Hei :) Jeg er ferdig med å skrive engelsk på bloggen for en stund!
Selv om jeg kanskje skuffer alle de millioner bloggleserne som ikke skjønner norsk og leser min blogg - tøysa! <3

Flau historie her kommer den :
En venninne som begynner på V + meg selv bestemte oss for å se på Tingeling i friminuttet. Vi satte oss i nederste etasje på skolen med lyden på full guffe, greit at ikke alle hører hva vi ser på tenkte vi! Friminuttet var pluttselig altfor fort ferdig som alltid, og bortover gangen kommer gymlæreren (han er ny og ung)

Samtalen går som følger :
Gymlærer : Så her sitter dere å tuller..
Vi : Hehe, ja.
Gymlærer : Ser dere film eller ?
Vi : Ja.
Gymlærer : Hvilken da ?
Vi : Tingeling (etterfulgt av mye latter fra oss to)

Neida han går ikke videre, men kommer søren meg rundt for å se han også.

Gymlærer : Oja, eeh er det sånn tulle greie,parodi aktig ?
Vi : Ehm..nei.. det er sånn disney.. :/

Haha :D

Endelig gikk han og vi sprutet ut i latter, så klart hørte han det også!

Men uansett Tingeling filmen nr 2 anbefales, tingeling møter nemlig en gutt :) Han var egentlig litt dust, så jeg ble litt irritert på han - men så hadde han nøttelue på, utrolig søt tøffing <3 (Vi ble ikke ferdige så vi skal se resten snart, men uten gymlæreren denne gangen)

Tips : La smile være det første du gjør hver morgen, det gjør dagen bedre. Hvis du føler deg helt dust når du gjør det, begynner du bare å le i tillegg og det er dobbelt så gøy! Jeg gjør det hver dag og det virker hver gang ! :) - kjøpes reseptfritt på apoteket, tøysa!

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar