mandag 16. november 2009

# 14


BØØ! :D
Hei & hade, men ikke hade helt enda:) Skal fortelle litt først!

Det var volleyball i gymmen idag, også har det skjedde noe merkelig..Jeg har fått massevis av blåmerker på armene som følger av dette, aldri skjedd før! Det er ikke småtteri heller, ser helt rart ut haha :)

Idag på skolen så vi den tyske spillefilmen "Die Welle" fra 2008. Den er basert på den amerikanske historielæreren Ron Jones' "eksperiment" på en skole i California. Det er så sykt og skummelt at mennesker kan påvirkes på den måten! Huff..den fikk oss til å tenke litt ja..

Når jeg kom hjem fikk jeg julebrus av lillesøss og kroneis med jordbær av pappa! Nam <3 Enten så vil de at jeg skal legge på meg, eller så prøver de bare å gjøre meg glad..Jeg tipper på den siste! :)

Nå ser jeg på bonderomantikk (haha) det er faktisk super spennende akkurat nå! Også skal jeg ta på neglelakk snart, må bare bestemme meg for hvilken farge (store valg her i hverdagen)

Oj! vet dere hva ? Pappa sa det skulle være sånn "humorprogramting/unicef-sak" (husker ikke hva det heter akkurat nå) også begynte det akkurat nå..jeg som trodde han løy fordi jeg ikke fant det! Ok, dette ga nok mye mening til de fleste - værsågod! Koselig å kunne forvirre :)

Tips : Be yourself, life is too short to be anyone else!
(Satser på at du lærte engelsk på skolen, gidder ikke oversette)

Nå skal jeg spise grandiosa <3 (Jeg skriver mye om spiselige ting merker jeg : Igår sjokolade, idag julebrus, iskrem og pizza) Men så er det viktig å spise da, eller noe..okå nå stopper jeg dette ble bare tøys og tull. Unnskyld, kommer mer seriøs tilbake - not! :)

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar