fredag 27. november 2009

# 19



Idag skal jeg møte min bestevenn :) Og siden det ca bare er du som leser dette, vet du jo allerede at jeg skal møte deg! :D Jeg gleder meg, og det er sol ute! Tilfeldig ? Tror ikke det nei!

Du er liksom så kul Mirjana, jeg finner ikke ord! Vet du hva? Jeg hadde planlagt at historie læreren ikke skulle komme idag, fordi han var syk igår..men nå kom han inn døra, sørenklype!

Har masse saker & ting å fortelle deg!!!! Gled deg litt, men ikke for mye <3
Håper du har en skikkelig bra dag, fordi du fortjener det sånn innmari altså:D

Klem fra IDA.

4 kommentarer:

  1. ses snart!! :) gleder meg jeg også
    nå avslørte du identiteten min til alle andre millioner lesere som leser bloggen din...:) hehe
    digger bildet!t-skjorten min: "boys are stupid,throw rocks at them" :D

    SvarSlett
  2. Jeg lurer på om det kanskje er derfor vi ikke har kjærste.. hmm, nei det kan nok ikke være det! "Boys are still stupid, keep on throwing rocks at them" :D

    SvarSlett
  3. hahahah :) tulling ass.
    noen av dem er fortsatt dumme,men ikke alle :)

    SvarSlett
  4. Jeg vet, noen er faktisk ganske herlige! :)

    SvarSlett