tirsdag 24. november 2009

# 17


Jeg er SÅ glad idag :D Aner ikke helt hvorfor, men jeg elsker det! :D

Slik føler jeg det i settninger tatt fra sanger :

And you've got a smile that could light up this whole town
- Smilet jeg fikk av Nina (ikke søster,men venninne) på skolen idag når jeg fortalte henne noe som er teit, men viktig for meg! Hun smilte så masse at jeg bare ble enda gladere, også fikk jeg en klem før jeg løp videre til bussen :)

But she wears short skirts, I wear T-shirts
- Jeg har gått litt mye i "kosejoggebukseklær" i det siste.. ikke rart folk ser rart på meg! tøysa, de gjør ikke det..eller kanskje.. hva vet jeg :)

Stop and stare
- Sangen kom på radioen, og jeg danset helt vilt..ville bare ha det med :)

Jeg har skrevet 4 sider om kunsthistorie, og har lært at en kontrafeier er en som malte portretter på 1600 tallet.. et ord jeg kommer til å bruke mye resten av livet (eller ikke) :P

Også fikk jeg en meldig fra dansepedagogen min idag, og vi skal danse en liten forestilling sånn pluttselig! Jeg kunne ikke blitt mer GLAD! :D

Jeg lurer også på om jeg begynner å bli enda mer voksen, idag satt jeg å skrev ting ned i sånn kalender-sak. Også sa jeg : Åh! Det er så deilig å få satt alt på plass og få litt orden! Er du en av mine nærmeste venner håper jeg du satt mens du leste dette, så du ikke besvimte av sjokk..det gjorde nesten jeg når jeg sa det :) Og de rundt lo av meg.

Bedre innlegg kommer snart, idag skylder jeg på at jeg er litt for GLAD til å skrive noe BRA :D Adios amigos!

Klem fra IDA.

3 kommentarer:

  1. orden i sakene?tror det ikke før jeg får se det....? hehe ;)
    bra å være glad!!
    ha en strålende uke videre

    SvarSlett
  2. Idag la jeg igjen kalenderen i kantina.. så tror jeg er tilbake der jeg startet hva gjelder orden :D ja,ja glad i deg <3

    SvarSlett
  3. haha ;) jaja. nytt år snart,så da kan du begynne på nytt <3

    SvarSlett