onsdag 11. november 2009

# 10


Jeg er gammel, ikke sånn veldig..men litt akkurat idag!
De har revet ned treet mitt utenfor blokken, jeg bodde nærmest i det treet når jeg var liten..og siden jeg er litt vimsete var det så smart at det endret farger etter årstidene, da skjønte jeg når det var et nytt år og greier.. jada jeg vet at resten av trærne gjør det samme! Mye endrer seg og det er ikke likt som når jeg var liten..derfor valgte jeg å følge meg litt gammel akkurat nå.

Andre voksene ting er at jeg har fått jobb, som jeg har tenkt til å ha en stund fremover. Jobben inneholder en veldig herlig gutt og andre kule barn, masse piano spilling, og brødskiver med prim <3 Gleder meg til å danse broadway jazz imorgen, ligger på en 6-er i bokmål og føler skikkelig presset når det gjelder teksten vi skal skrive nå på Fredag.. hjelp meg! Bortsett fra det er jeg nede i spagaten og øver også på å komme ned i den med bena til hver sin side (andre veien), jeg har lyst på sjokolade, gleder meg til å begynne på folkehøgskole etter vidregående..men klarer ikke helt å velge hvilken, det er snart jul! Jo, også har jeg maling på fingrene og hører på musikk :)

Visste du forresten at :
Maur faller alltid til høyre når de dør!
Griser svetter ikke..
Snegler kan sove i 3 år!
Barbare Millicent Roberts er Barbies fulle navn :)
Et kvekk av en and gir ikke ekko, og ingen vet hvorfor hmm?
I hver episode av Seinfeldt finnes det en superman et eller annet sted!

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. det er rart med treet,og skummelt å føle seg gammel...:)kjenner helgen nærmer seg.masse lykke til på bokmål i morgen,du er konge som kommer NED i spagaten og OPP til 6'er i bokmål!stjerneeleven :) miss u and want to hug you! <3 xoxo

    SvarSlett
  2. Det er så bra at du kommenterer haha! :)bare fortsett, du er så genial <3 MÅ se deg i helgen vi er underærnert på MJ OG IDA tid, xoxo your BFF <3

    SvarSlett