tirsdag 17. november 2009

# 15



Husker du ..

Sommeren da marsvinene til Linn og mitt giftet seg. Jeg hadde vært hos bestemor å lånt symaskin, og satt hver kveld å sydde brudekjole.. Linn satt i blokken nedenfor å lagde dress og flosshatt..vi gledet oss masse! Alle paalbergs vei barna skulle komme, Negin skulle være prest og lillesøsteren hennes ringbærer.. Det var plukket roseblader fra hekkene vi ikke skulle røre og de dannet så et rosebad. Noe som er kjempe viktig i bryllup! Vi hadde laget gulrot og agurk kaker (som marsvinene ikke spiste, jeg ble sykt skuffet) Men bryllupet var fint, de gikk under krokket bøyler med blomster snurret rundt.. de bæsjet på den røde løperen, men vi var stolte fordeom! Guttene lo mest av hele greia, jentene var enige om at det var vakkert. I gave fikk bruden en prinsessekrone perlet av Linn, som jeg synes var sykt fin..(og hadde litt lyst på selv). Etterpå delte vi gulrøtter, agurker og nye ideer til hva vi kunne finne på neste dag :) Snipp,snapp og snute ..

Tips : Ikke bruk tid på lekre vegetar kaker til kjæledyr, la dem spise gress..

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. hahahaha :) om jeg gjør! en av mange bardomsminner, utrolig hva vi fant på ;)så søte på bilde da.
    håper linn og negin også leser her,hehe;)

    SvarSlett
  2. hahaha :D Vi var/ER kule! Åh, jeg skal si at de må lese! Klem <3

    SvarSlett