lørdag 14. november 2009

# 12


Hei :)

Igår :
Var det årsfest, jeg hadde på kjole og spiste kake. Konklusjon : Jeg likte det!

Idag :
Dag nummer 2 på jobb, begynte kl 7 og var en smule trøtt..men glad! Mange nye mennesker, latter, jobbing og generelt meget koselig :)

Etter det ble jeg ringt å sunget bursdagssang for! Jeg har ikke bursdag idag noe som gjorde det ekstra gøy og koselig. På bursdagen min hadde det jo ikke vært så fullstendig rart hvis noen gjorde det, men at noen gjorde det idag totally made my day :D!!

Videre gikk jeg tur med min bestevenninne, og vi fant ut at vi ikke har sett hverandre på 2 lange uker! Etter en stund sa vi hade til hverandre, deretter dro jeg på Clas Ohlson i Sandvika og kjøpte lerret :)

Noe annet er at jeg hele tiden tror at det er Søndag idag, derfor blir jeg glad hvert sekund (liten overdrivelse) fordi jeg kommer på at det er ikke Søndag før imorgen :) Utrolig deilig! En annen ting : Jeg blir nå kalt lille Ida på jobben fordi det er to av oss, jeg som endelig følte meg litt voksen og ansvarsfull :D Har også lært å vaske klær på jobben. Jeg satt på hele 3 maskiner, og hun jeg jobbet sammen med vurderte å sende bilde til foreldrene mine av meg sammen med kleshaugen..men da sa jeg at de sikkert hadde fått sjokk, så vi droppet det haha :)

Tips : Kakao hjelper en teit hals <3

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar