onsdag 25. november 2009

# 18


Bildet viser morsomme/rare ting, som får meg til å smile litt og lure på hva som skjer med verden :D Haha !

Here we go :

-En kjole som lyser når det blåser på den (skal minne om en alvekjole) Ikke rart i det hele tatt ?

-En til kjole, som ikke er så dum! Kjeder du deg på en fest og det bare er korka mennesker der hvorfor ikke lese litt i avisen/kjolen! VG - Dagen er ikke helt den samme uten ?

-Antrekk til Macen eller pc-en. Skal du på julebord pynter du den opp, kanskje dere til og med kan ha matchene antrekk. Ganske tragisk å ta med pc-en på julebord, men uansett sikkert gøy for noen ?

-Skjortelampen, jeg skjønner ikke greia! Hodene bak produktet sier det ikke er det samme som å henge en skjorte over en lampe.. hmm.. nei det er det i hvertfall ikke ?

-Bilde av den praktiske orange-tingen! Den var faktisk ganske smart, og litt morsom!

-Så videre til det rosa sparegris-ansiktet, seriøst veldig morsomt..ligger klipp av den på youtube -> munnen beveger seg å spiser rett og slett opp pengene :D

-En racerbilbane med bestemødre som kjører om kapp!

-En paraply til hunder, festet til hundebåndet (hunder var vanntette sist jeg sjekket) men ok..

Har du bursdag i nærmeste fremtid, kan du jo ønske deg noen av disse nyttige dingsene! :) Jeg skal øve på historie utover kvelden, og legge meg tidlig..noe som så klart ikke går ann på likt. Vanskelige greier, tror jeg tar meg en sjokolade!

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar