mandag 23. november 2009

# 16


Hei du :)

Jeg har hatt en ekstremt koselig helg og er utrolig glad for at jeg valgte å dra!
Slutten på helgen var utrolig teit, migrenen kom snikende og jeg fikk ikke gått hjem med resten. Likevel var det nok lurt å droppe det, idag har jeg nemlig ligget i senga hele dagen med høy feber og sovet helt til nå. Har ikke hatt mat lyst i det hele tatt, men siden jeg ikke har så mye å gå på..ble jeg matet med skje og fikk i meg litt! Heldigvis :)

Når jeg har migrene klarer jeg ikke å være så blid og må konsentrere øynene veldig..så unnskyld til alle på turen for at jeg var veldig fjern og slapp på slutten. Nå har feberen roet seg, og jeg gjør leksene vi har til imorgen :) Målet mitt har gått i vasken : Jeg har nå 1 dag fravær! Ellers vil jeg bare si at jeg er sykt heldig! Fordi : Det første jeg ser på mobilen idag - en meldig fra en venninne som håper jeg har tatt en spontan tur til Kosovo og at jeg ikke er syk! Familien min som er sykt kule og kjøper sjokolade pudding hver gang jeg er syk! De jeg var på tur med fordi jeg har ledd noe så altfor mye,kost meg skikkelig, og allerede er klar for å gjøre det igjen (det var så gøy)!

Fakta om meg : Vanligvis hjemme får jeg kjeft fordi jeg synger så mye, og jeg hører ofte - Nå må du gå et annet sted, eller slutte.. eller - Jeg blir sprø! Men når jeg er syk synger jeg aldri. Merker det ikke helt selv, men familen har sagt det til meg. De synes det er ganske greit..da vet de når jeg føler meg frisk igjen. Egentlig tror jeg de savner det når jeg ikke synger.. Blant annet når jeg dro på leirskole i 7klasse, synes bestemor og lillesøster at det var så rart uten musikk som kom fra rommet mitt. Dermed gikk de inn på rommet satte på cd-spilleren, og lukket døra..Da hørtes det ihvertfall ut som jeg var hjemme :)

Morsommere innlegg kommer snart, jeg skylder på at jeg er syk og ikke synger idag..

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar