fredag 13. november 2009

# 11


Jeg må sove, så dette blir kort (tror jeg) :)
Har danset broadway jazz idag, danset til blant annet : Fame,Hear,Cats og til hey big spender..speeeeend a little time with meee tralalala dam,dam,dam.. :)

Laget julekonsert-dans hipp og hurra! :)
Sluttet 11.20 som jeg gjør hver Torsdag, hurra! :)
Alle har vært kjempe trøtt idag forresten, både på skolen og dansen..folk må sove litt mer tror jeg! Det gjelder nok meg også, hurra! :)

Er ikke helt sikker på hvorfor jeg skrev hurra så mye, kan være fordi jeg prøver å glemme at imorgen må jeg skrive verdens beste norsk tekst - og lurer på om jeg får det til.. Men på kvelden skal jeg ha på kjole og spise kake, og det blir stas <3

På skolen som alltid skriver jeg for fort å blir ekstremt tidlig ferdig med oppgaver og det irriterer vennene mine..så jeg fant dette søte kjøkken bilde(se øverst i innlegget)i historie timen idag og viste det til dem..jeg tror de likte det bedre enn oppgavene om Kongo som de fortsatt satt med!..stakkars.. <3

Tipset er allerede gitt tidligere i teksten : Det er viktig å sove litt !
(Denne teksten ble forresten langt fra kort) :)

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar