fredag 4. desember 2009

# 24


Hei og hallo :)

Trine og jeg snakket for noen dager siden om at vi savner naturfaglæreren som også var mattelæreren vi hadde første året på vidregående. Han kom alltid med små spøker som gjorde dagene litt bedre rett og slett! Hver dag avsluttet han timen med å si : Ha en fortreffelig dag videre her ved Rosenvilde vidregående skole! :D Tegningen over lagde jeg i en av hans festlige timer, som er dypt savnet.

Idag tok vi russebilde og fotografen var noe for seg selv. Han sa ting som :
- Nå kommer guttene til å løpe løpsk (Sagt til Maren)
- Ja, vakkert smil! Kom med det berømte smilet igjen (Sagt til Ida)
- Åh ja, ja Trine kjempe bra, ja åh (Sagt til Trine)
Og slik fortsatte det..

Vilde er forresten i London, det er ikke jeg :(
Men i storefri idag hjalp Trine og jeg noen på media. De filmet at vi "festdanset" rundt en nerd, også var det masse discolys rundt. Så idag var skoledagen som en fest! (nesten)

Nå går det reprise på Torsdag kveld fra Nydalen, det er så bra fordi jeg så bare slutten igår! Elsker når ting klaffer :D Har også kost meg på SuperFredag, helt saft i glass, trøstet en som slo seg og sydd nisser som var veldig stygt sydd, men som barna syntes var fine -> Veldig flott :) Etter det var jeg på konsert i Storsalen, det var meget koselig -> takk for deet!

Det går Kim Possible på Disney Channel nå, hvis noen er interesserte! Jeg skal spise litt iskrem også legge meg, herlighet det er så koselig at det finnes iskrem i verden <3 Sov godt :D

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. hjemme fra forestilling
    takk for at du kom
    ses mer en annen dag
    tidlig med russebilde, men kult :)
    herlige komentarer fra fotografen da, hehe ;)
    is er bra, is er best
    <3

    SvarSlett
  2. du er bra,du er best! kjedelig at vi ikke fikk sett hverandre så mye, håper maten jeg ikke fikk spist smakte godt hehe :)!!

    SvarSlett