mandag 21. desember 2009

# 38


Advarsel : Dette blogginnlegget er av det slaget som bare forteller kort hva jeg driver med, pønsker på og har gjort i det sykt spennende og farlige livet jeg lever. Bildet er helt random, har ingen ting med blogginnlegget å gjøre, men hvorfor ikke. Have fun!

Helgen -> Konsert i Oslo, på cafè i Oslo. Vært med litt crescendo folk å filmet noe greier, løpt videre til jentekveld. Danset juleshow med KGB (Bettan og Ingrid Bjørnov så på) Jeg har vært på filmkveld. Bakt pepperkaker for tredje gang. Lagd julekort, som savner gaver. Det forklarer hva jeg skal gjøre imorgen..

Imorgen -> Har jeg tatt studiedag, og skal studere så sykt mens jeg drar på juleshopping. Har ikke kjøpt en eneste gave, og tenkte at det var på tide! Julekortene ser ganske triste og ensomme ut her de ligger på kjøkkenbordet.

Nå -> Spise opp potetgullet. Drikke litt appelsinjuice. Skru av dataen. Vise Nina noe super kult på youtube. Spørre om vi skal ha sleepover inne hos henne. Enten bli kastet ut av rommet hennes fordi hun synes jeg er dust, eller hente en pute fordi jeg ikke var dust akkurat idag. Skru på radioen. Pusse tenner. Slå av en prat med pappa. Legge meg. Høre på i-poden. Sovne. Natta.

Oppdatering ->
Ida : Nina, jeg har en plan!
Nina : Ehh.. hva går den ut på ?
Ida : Tenkte at jeg kunne campe inne hos deg siden jeg ikke skal på skolen imorgen.
Nina : *Ser litt rart på meg* *Tenker* Svarer -> Greit, men jeg gidder ikke legge meg så tidlig som deg!
- Så der fikk jeg den.

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar