lørdag 19. desember 2009

# 37


Hei :)
Igår så Vilde,Trine og Ida på Bambi og ditchet å lage engler på skolen. Det hele begynte med å finne ut hvilket dyr ulike folk lignet på, som etterhvert ble ekstremt morsomt!! Vi fant et klipp av Bambi på youtube. Pluttselig ser jeg Bambi falle på isen og sier det ligner på deg i gymmen Trine. Trine er veldig søt altså ikke misforstå..men hun er ganske klumsete der hun løper rundt i gymsalen. Rett etter kommer Trampe opp på skjermen og skal hjelpe Bambi, Trine får latterkrampe og sier at det ligner veldig på Vilde. Vilde har en del klær med litt pels på og ler mye, hun mangler rett og slett bare å trampe litt med foten. Deretter finner Bambi og Trampe stinkdyret Blomst i en blomstereng. Både Trine og Vilde ser på hverandre og sier at det ligner på meg. Jeg blir veldig fornærmet og utbryter - Det er jo et stinkdyr, mener dere at jeg stinker ? De sa det ikke var derfor, og jeg valgte å tro på dem :) Maren var ikke tilstede så hun må få en rolle litt senere..men gjengen er altså :
Bambi/Trine - klumsete, litt dum og veldig pen.
Trampe/Vilde - super blid, litt rar og veldig hjelpsom
Blomst/Ida - Mild, god, litt dust og veldig søt.

Nå skal jeg på venninne kveld, og er forsent ute. Overrasket ? Nei.

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. HAHA! Det var det morsomste i verden da Vilde (trampe) hoppet inn! Hun likner så utrolig! :D Og Ida du likner på Blomst fordi dere begge er noe av det søteste som fins (etter sukker)<3

    SvarSlett
  2. HAHA ! Du er både morsommere og søtere enn sukker :D Digger deg <3

    SvarSlett