søndag 3. januar 2010

# 43


Jippi! :) (Følte rett og slett for å si det fremfor hei)

Har dere det bra ? Håper det! Jeg har tenkt en liten stund på å bare skrive : BLOGG PAUSE ! og ikke blogge på lenge. Det ble litt dramatisk, så jeg skal ikke slutte helt å blogge. Nå er det blitt sånn at folk nesten ikke vil høre hva jeg har gjort dagen før, fordi de allerede har lest det på bloggen. Dermed skjønner jeg at blogg innleggene er blitt litt mange og at de har inneholdt veldig mye oppramsing av ting jeg gjør i hverdagen :D Unnskyld! Så det jeg tenker er at jeg ikke skal blogge så mye, men når jeg gjør det skal jeg prøve å skrive noe kult. Tror absolutt jeg skal klare å blogge mindre, det blir bare digg. At innleggene på bloggen blir kule det tror jeg ikke, men for dere som har troen på meg, eller egentlig liker oppramsing - Hurra, gjett om dere kan glede dere! Da slår vi oss løs med en siste oppramsing av Ida sin dag, here we go :
Stått opp.Spist frokost.Sett på Tv. Dusjet. Tjuvstartet på skolehverdagen, skrevet en tekst på 5 sider. Vært hos bestemor. Lært henne å ta på subtitle på dvd-spilleren. Gått tur. Hørt på musikk. Sove snart. Slapp dag, men det er bra av og til.

Gruer meg til skolen begynner nå, det kommer til å gå så fort til sommeren. Da er det eksamen, også er det ferdig. Føler at jeg må gjøre det skikkelig bra nå frem til sommeren, men jeg er glad selv om det ikke alltid går super bra. Høres rart ut, men jeg synes det er litt vanskelig å være opptatt av å gjøre det bra, når jeg er litt sånn glad uansett. Tror ingen skjønte den egentlig, men det går bra! :) Huff, idag er en sånn dag hvor jeg trenger en klem :) Uansett, fra nå av blir det mindre oppramsing! Litt mindre blogging! Innlegg som prøver å være kule, morsomme eller søte! Ja, vi kan kalle det et nyttårsforsett for bloggen! :D Hade bra kule mennesker, ses snart igjen :D!

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar