tirsdag 5. januar 2010

# 44


Jeg er tilbake allerede jeg :D
Du kan elske det eller du kan mislike det sterkt! (Bare ikke hat det) :D

Ida har en knekkebrødsmuleunderneglen-dag :
Ida : Ånei, nå fikk jeg en knekkebrød smule under neglen.
Person : (Oppgitt stemme) Ida, du vet hva jeg har sagt du skal gjøre når slikt skjer.
Ida : Ja, unnskyld jeg skulle jo bare puste rolig, holde fokus, sette meg ned på bakken og telle til 10.
Person : (Klarer ikke helt å holde seg, ler litt å svarer) Ja, det skulle du.
Ida : Setter seg ned å teller til ti kjempe fort! (Nesten imponerende)

Så innser Ida at hun overlevde selv om det kunne gått riktig galt. Siden det gikk bra spiser hun mer knekkebrød helt til hun mister det på gulvet.

Person1 : Bare blås på det!
Person2 : Det går bra å spise ting som har vært på gulvet.
Ida : Ja, jeg spiser bare ting som har ligget på gulvet, liker ikke så godt ting som flyr over gulvet.

Ida har en leiavlekser-dag :
Person : Ida, du skal jo bare lese.
Ida : Det er ikke bare å lese! Du kan ikke bare åpne boken, lese den å legge den fra deg. Du har jo ikke lest da!
Person : hahaha, ikke det ? Hahahahaha
Ida : Jammen, det er ikke sånn når det gjelder skole, jeg må lese også etter det må jeg begynne å tenke.

Så innser Ida hva hun nettopp har sagt og går fra å være sur til å le, så mister hun alt hun har i hendene. Ja, nå har hun faktisk slått seg helt løs - både lest og tenkt.

En helt vanlig jente
En helt vanlig skoledag

Kult ? Neppe. Bedre enn ikke noe ? JA-badabadooo :D

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar