lørdag 30. januar 2010

# 52



JEG ER BLID ! HVORFOR ?
Idag mistet jeg bussen, det gjorde at jeg havnet på samme buss som min bestevennn Mirjana. Læreren hadde forsovet seg veldig, så dermed kom ikke jeg forsent på en måte. Lærte idag at godteri gummibjørner blir større hvis man legger dem i vann. Trine, Trine nr2 og meg dro spøken med gummibjørnene litt langt og gråt av latter i kantina. Idag hadde jeg med to sjokolader på skolen, men jeg delte ikke fordi jeg følte at jeg trengte de for å overleve idag. Jeg ble utfordret til å stappe en hel i munnen, så tenkte det var lurt å forberede seg med å drikke litt vann. Da klarte jeg på en magisk måte å hele alt vannet i ansiktet, dette fører ofte til at folk ler lenge av deg. Det hele endte uansett med at jeg fant ut at : Jeg har ikke plass i munnen til en hel sjokolade.(Type: Kex fra Ikea).

Senere på dagen var Karen litt dårlig så jeg dro like så godt på SuperFredag alene og det ble en utrolig super Fredag! Først dro jeg igang gjemsel og snart var nesten alle med, så ble det harn, og til slutt 123 rødt lys som tok helt av! Alle ville være med, og de voksene synes det var så gøy at de drøyet litt med alt annet, de ville rett og slett ikke avbryte leken. Selv om jeg løp mest rundt, snakket jeg også en del med de voksne om folkehøgskole og den slags. Jeg hadde det like gøy som barna og lærte mange nye navn. Imorgen skal jeg feire bursdagen min, og krysser fingrene for at det blir plass til ca 23.. hvis ikke så bruker jeg plan B (som jeg ikke har lagd) Høres ut som en god plan i mitt hode! Jeg er veldig glad nå og hvis det går ann så har jeg planer om å smile mens jeg sover også :) Håper dere er glade, ha en super helg! Natta <3

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar