onsdag 3. februar 2010

# 53

Ida klapper i hendene <3
- Se så mye fint!



















Flashdance er en splitter ny vintage og designbutikk som nylig har åpnet. Ligger i den gamle Posthallen i Kvadraturen i Oslo. La meg ta deg med til Osloooo <3

Ps. Idag var jeg med på 2 fremføringer selv om alle andre bare hadde 1. Det var veldig gøy og et ekstra pluss var at jeg hjalp en som manglet partner. Fikk ikke noe klistremerke eller stjerne i boka, men jeg følte meg snill etterpå!

Klem fra IDA.


6 kommentarer:

  1. Jeg klapper også i hendene!! Hurra! Kom til Osloooo! :D

    SvarSlett
  2. Hurra! :D
    Jeg kommer snaaart <3!

    SvarSlett
  3. æææ, jeg vil så ha den med vannmelonen på!! :)
    vi må dra dit, johooo
    har akkurat hatt kjøretime nå...det er skummelt ass, men gøy
    nå skal jeg ha norsk
    klem og glad i deg

    SvarSlett
  4. De har jordbærøredobber også, passer perfekt til oss to!:) Du er litt av en tøffas <3 Vi har også norsk, skrivedag! Sier bare "Et dukkehjem" og det moderne prosjekt, hurra:) Glad i deg ooog <3

    SvarSlett
  5. jeg så det på face-siden de har. utrolig kult!!! i mars <3 skal vi kjøpe,spise og raske menne eller noe annet gøy!!johoo. glad i deg, ha en strålende uke :)

    SvarSlett
  6. Gjett om jeg gleder meg til mars!:D
    Raskemenn, spise ute bare oss to, og kjøpe kult stesj! <3

    - Håper prøven gikk bra! Flinking :)
    Tuddeliduuu <3

    SvarSlett