tirsdag 23. februar 2010

# 57

IDA du må velge!

I'm just a little girl lost in the moment
I'm so scared but I don't show it
I can't figure it out
It's bringing me down I know
I've got to let it go
And just enjoy the show

I'm just a little bit caught in the middle
Life is a maze and love is a riddle
I don't know where to go I can't do it alone I've tried
And I don't know why


Hei,hei:)
I helgen besøkte jeg 1 av de 2 skolene jeg har kommet inn på, akkurat nå finner du meg i tenkeboksen med et smil om munnen. Tenk at jeg bestemmer selv, og tenk så spennende alt er!

Det er ikke vanskelig å velge fordi jeg er redd for å angre.
Det er vanskelig å velge fordi jeg vet at jeg vil trives begge steder.
Det er ikke lett å velge når man synes alt virker gøy, og lett blir glad i mennesker uansett hvor man ender opp!

Nå har jeg faktisk nesten helt sikkert bestemt meg for BiG! Hvorfor ?
- Færre elever = Koseligere.
- Lærerne og rektor er konge! Under volleyball kampen ropte de pluttselig Ida,ida,ida og jeg bare : Hva meg ? De spiste frokost med oss, ble med på en biltur, lærte oss en latterlig morsom dans og smilte veldig masse!
- Ble forelsket i internatene, hvite med lyseblå vinduskarmer.
- Maten er helt ubeskrivelig god, særlig desserten!
- Dagen begynner ganske sent, så jeg får sovet skikkelig.
- Laget mitt vant beste volleyball heiarop, vi fikk W.W.J.D armbånd. Jeg fikk i regnbuefarget (fanzy), også tok vi heiaropet på scenen under underholdningen. Liker steder hvor jeg får armbånd.
- Ligretto er en veldig viktig del av dagene, like`re! Spilte til kl 1 på natta med to av gutta, jeg vant. Liker steder jeg vinner.
- Hærlig skole, hærlige mennesker
- DiGG på BiG !

Dette ble litt tøysete grunner, men jeg er en litt tullete person.. Her er noen bilder!


Koselig <3


Dansing!


God stemning <3


Jenny og laget som vant volleyball turneringen.


Katrine, Margrete og Jonas.


4 timer på buss gikk mye raskere med Ingvild og Marte!

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar