tirsdag 9. februar 2010

# 54

Øyeblikk <3



- Tre røde biler etter hverandre på veien, spesielt ? vet ikke, men jeg likte det skikkelig godt!
- Maren og Ida går tur. En person sier til Maren samtidig som vi går forbi : "Så pen venninne du har, og for et vakkert smil". Har nok aldri blitt så glad for et kompliment.
- Endelig pratetur med Marie igjen! Nå er begge oppdatert og vet alt om hverandres liv, vi er glad i hverandre <3
- Pappa som sov på dagen for å se på Super Bowl til kl 4 på natten, og dro på jobb neste dag. Grunn : NRK sendte for første gang direkte fra Super Bowl. Han er herlig, fortalte meg alt om kampen og artistene neste dag!
- 2 bursdager på 1 helg = Gå i kjole to dager på rad, Ida klager IKKE!
- Klemmer.
- Så et fint skjerf på en person, fant det dagen etter til 39 kr på Fretex.
- Møtte Frida tilfeldig på gaten, det beste som kan skje på en Torsdag tror jeg.
- På en skala fra 1 til 10 når det gjelder livet, er jeg 11. Hvorfor ? Jeg vet ikke, men det spiller ingen rolle :D

- Håper dere koser dere! Hopper, danser, synger, smiler bredt, skravler, leker, smiler, tøyser, gråter, klemmer, løper, blåser såpebobler, tegner, spiser, tenker, slapper av, er snille, hører på musikk, løper, ser film og Tv, har slække dager, spiller gitar hiro, sover lenge, rekker bussen (funker ikke så veldig godt sammen), jogger, er på dataen, er nysgjerrige, lærer nye ting, spiser sjokolade, blir overrasket, møter nye mennesker, er glad i de rundt dere og ler hver dag <3

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar