fredag 26. februar 2010

# 58


Hei, jeg er kjempe glad i dag:)!

Jeg lurt på en ting idag, hvorfor heter det..
- Jeg går bananas! og ikke
- Jeg går ananas!
men det er egentlig ikke så rart fant jeg ut..

Tror kanskje ikke det blir BiG likevel, hihi elsker å vimse! Det er jo lurt å se litt på alle alternativer, til slutt er jeg super forvirret. Men det er da jeg pleier å velge det jeg virkelig vil! Make sense ? Nja, kanskje ikke. Men jeg er noe for meg selv, akkurat som alle andre..

Det er litt rart det presset om at man skal ha på seg noe nytt hver bursdag eller tilstelning. Idag må jeg pynte meg, og det jeg tenker mest på er at jeg burde ha noe nytt som ingen har sett. Hvorfor ? Ja, det er jo kjempe rart. Selv om man har på det samme er det jo vasket siden sist. Jeg elsker å pynte meg i kjoler og slikt, så skal ikke klage! Jeg skjønner likevel ikke den "må ha noe helt nytt hver eneste gang" greia, selv om jeg selv også føler presset henge over meg. Har kanskje en ny joggebukse eller pysj, kanskje jeg bare skal stille opp i det ? Da er det i hvert fall nytt, og det er viktigst tror jeg!

Jeg har tenkt på en annen ting også. Hvorfor jeg ikke leser bøker rett og slett. Tror kanskje jeg har funnet en løsning. Hvorfor folk leser bøker ifølge meg : Drømme seg bort, sette seg inn i andres hverdag, få tiden til å gå, underholdning eller tvang. Jeg tror kanskje jeg ikke vil drømme meg bort i en annen "verden" fordi den jeg lever i hver eneste dag er litt for bra. Litt klisje kanskje, hver eneste dag er jo ikke PERFEKT! Dagene er uansett bedre enn i en bok, de er ekte. Jeg er litt for opptatt med å skrive min egen bok/ altså leve mitt eget liv.. kanskje det er derfor, kanskje ikke..

I Katie og IDA sin verden <3
">
Hihi, ha en fin dag dere ! :)

Klem fra IDA.

4 kommentarer:

  1. og bæsjer sommerfulger :D hahahaha
    du er artig ass
    <3

    SvarSlett
  2. haha, sjæl ass!:D
    Endelig er du kommet hjem <3!!

    SvarSlett
  3. hahahaha :D "HAaaaaaa"
    Hun/han var like søt som deg, Blomst<3
    Kult bilde i starten! Kjente dansefoten bevegde litt ekstra på seg :P

    SvarSlett
  4. Bambien min, tusen takk haha!<3
    At dansefoten beveger seg liker jeg!:D
    Ohyeah!

    SvarSlett