mandag 1. mars 2010

# 59


Hola!:)

Det skjer så mye at jeg blir helt ør i hodet! Rask oppdatering over hva som skjer inni hodeskallen min. Ok, det hørtes ekkelt ut. Men uansett! - Det er kaos!

Kaoset har rammet meg pga dette :
- Jeg ville begynne på BiG, fremfor folkehøgskolen jeg kom inn på.
- Marte og Ida møtes på BiG, begge blir usikre.
- Bussturen hjem Ida vil gå på BiG, Marte er fortsatt usikker.
- Ida kommer hjem blir usikker, Marte fremdeles usikker.
- Marte foreslår at jeg søker på folkehøgskolen hun har søkt på.
- Ida gjør som Marte sier, skolen hørtes kjempe bra ut og Marte er et ekstra pluss.
- Ida tenker "når jeg får svar derfra takker jeg ja, endelig vet jeg hva jeg skal"!
- Marte sender meldingen idag å sier : "Nå har jeg takket ja til BiG, håper du gjør det samme".
- Ida blir litt sjokkert og forfjamset. Nå vet ikke Ida hva hun skal gjøre, igjen :D

Hvis du leser denne bloggen og av en eller annen grunn vet hva jeg burde gjøre : NÅ er din tid til å rope ut!:) Værsåsnill.

- Takk for dere er akkurat sånn som dere er, ikke la kaos ta overhånd, smil og hopp rundt så mye dere kan! (Når dere har hoppet nok, stopp) :D

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. hæ?nå skjønner jeg ingenting...
    har hun marte takket ja til BIG? og så nå venter du svar fra den siste du søkte på? men så vil du begynne på BIG allikevel???
    god uke
    glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Hehe:) Marte har betalt sånn innmeldingspenger og takket ja. Jeg har ikke fått svar fra folkehøgskolen jeg søkte på nå sist pga henne. Men jeg var veldig innstilt på å begynne der nå, og synes den høres veldig bra ut. Men samtidig vil jeg BiG like mye, så dette er EKSTREMT vanskelig. De er så bra på ulike måter! Glad i deg også, nå skal jeg komme å besøke Valler og deg wee :D <3

    SvarSlett