tirsdag 16. mars 2010

I love my dad.


Jeg løper rundt med maling i håret, yoghurt på skoene, læreboka til læreren som med et uhell ble med hjem, og tenker HVA driver jeg med? Før jeg rekker å tenke mer får jeg en diger pakke slengt i trynet, endelig kom russeklærne som ikke passet! Håpet om at S passer slukker og jeg tenker på den skuffende størrelsen XS. Leverpostei kan gå å legge seg, jeg blir jo aldri stor og sterk. Som en gal løper jeg til bussen uten sminke, etterfulgt av et prikk på ryggen blir jeg fortalt at sekken min er åpen. Tur til Tyskland med musikalen, etterfulgt av 8 danseforestillinger når skolen begynner igjen. Kommende Mandag : Fremføre særemnet, gymprøve og sosiologi prøve. Bare fordi jeg er borte 1 dag, 1 DAG. Jeg ber ikke om utsettelse, jeg løper rundt og spør om å få gjøre ting før tiden. PUST! Prinsessen blir reddet fra å sovne i 100 år slik som Tornerose. Til unnsetning kommer pappa, han leser, tenker og lærer bort. Snart er alle filosofene skrevet om og oppgaven ferdig. Fordi han er på min side selv når jeg har feil, og tror på meg så klarer jeg det! Fordypningsoppgaver holder meg nede på dypet, og jeg svømmer i lekser. At jeg sitter på bussen til Tyskland snart er veldig hyggelig å tenke på! Imorgen vil, skal og MÅ jeg på tensing. Jeg gjør meg klar til å sitte opp til kl 3 i natt for å gjøre lekser som jeg ikke rekker å gjøre imorgen. MEN det er verdt det, det er ABSOLUTT verdt det:)

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. I hear ya'!
    Aner en ironisk tone,et stresset hjerte i moment, men en glad sjel som ser lyset i enden av tunellen :) Jeg smiler og ler, og gråter med, har du vurdert å skrive kåseri til eksamen?hihi. NÅ tenkte jeg at jeg skulle sende deg en melding <3 jeg ser DEG på lørdag! RELAXX!!!(take it easyyy...)kram

    SvarSlett
  2. En meget glad sjel, som er dårlig på å stresse og egentlig bare virrer rundt i alt hun må gjøre:) Jepp, thats me! :D

    Åååå jeg gleder meg til Lørdags date på restaurant med deg <3 Tusen takk for meldingen, betyr mye og jeg ble ekstremt glad! Kåseri på eksamen, hmm.. jeg satser på å slippe eksamen (like thats gonna happen) Lykke til resten av uka, du er god og jeg er glad du er litt min!:) Puss och kram! <3

    SvarSlett