onsdag 10. mars 2010

Hello you long shots
You dark horse runners
Hairbrush singers, dashboard drummers
Hello you wild magnolias
Just waiting to bloom

Here's to you fearless dancers, shaking walls in your bedrooms.




Er det mulig? Hehe, nå tenker du sikkert.. ånei,skal hun skrive om noe negativt igjen. Søren! Men neida, jeg mente nemlig : Er det mulig å ha en så BRA dag med SÅ gode mennesker? Svaret er JA.
"Splashe" maling all over the place i kunsten med radioen i bakgrunn. Bli bedt med på musikkflekken på Fredag for å se på Norah Noor(vi kommer inn kjempe billig også, fordi vi er litt VIP) Sola i ryggen mens jeg endelig snakker med en god venninne som heter Nina igjen(Idag når jeg møtte henne sa hun: "Idag når jeg så deg tenkte jeg at idag var Ida veldig fin". Åå, jeg finner ikke ord! Jeg ble så glad og hun gjorde dagen min kjempe bra).

Læreren vår: Nei, det er sol dere..kanskje vi skulle dra hjem nå. Jess! Pappa som kommer hjem med to morsomme T-skjorter fra NRK til jentene sine, det står: "Beklager teknisk feil" foran. Jeg digget den og lo! Middag servert på senga, mamma er snill! Det hjelper med snille mennesker rundt meg når jeg har helt ubeskrivelig mye lekser. Karen ringer og etterlyser meg & Hjalmar sender melding : "Kom på tensing vi vil danse og dramatisere med deg". Jeg løp smilende ned, løp fra lekser og alt, OG jeg angrer ikke 1 sekund:) Vi gjorde noe gøy som de som ikke var der ikke vet, komplisert setning! Ikke så koselig at Håvard drepte meg, men det endte godt fordi jeg lever nå. Toppen av kransekaka : Jeg kommer hjem, spiser kveldsmat, viser mamma at jeg er i menighetsbladet på forsiden og inni. Hun legger seg, jeg går inn på rommet mitt og der på nattbordet ligger det en sjokolade. MAKAN! :D Jeg er så glad!

Denne sangen gjør meg bare enda mer glad, HØØR:):) Mmm,HERLIG! <3 Natta :D

">

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar