torsdag 25. mars 2010

you lift me up!



When they call your name
Will you walk right up
With a smile on your face?
Will you cower in fear?
In your favourite sweater
With an old love letter

Dagen er her! Ikveld drar noen av verdens kuleste i en buss til Tyskland:) Har hatt verdens beste start på dagen (sier også dette altfor ofte, men det er sant idag også). Våknet av melding fra Ellen, jeg ble helt slått ut! Har aldri,aldri,aldri blitt så glad for en melding før. Hun er nydelig:) Samtidig fant jeg også ut at jeg hadde fri idag! Herlig, utrolig, fantastisk! Frida skal plukke meg opp, og så skal vi drikke kaffe (det vil si henne) og jeg kakao. Pc oppdatering, jeg trodde jeg tok back up.. men neida. Har mistet alt! Pluss at pc-en som nå var fikset ifølge dataguttene, virker ikke hjemme. Så jeg skal dra innom dataguttene idag også, begynner å bli en vane og i går sa de : "Oj, kom du så fort. Satt du utenfor døra å ventet eller ?" Haha, veldig morsomt!

Idag er det generalprøve før de 8 danseforestillingene, som jeg måtte takke nei til å være med på. Har ALDRI vært så vanskelig å si nei til noe før. Jeg som til og med skulle få danse solo på starten av dansen! Blæh! Men jeg er glad forde, musikalen blir kjempe gøy å vise fram i Tyskland, det er sol utenfor mitt vindu, og jeg drikker saft:) Blir ikke bedre! Gooood påååååske til alle dere <3

">

En liten morsom ting : Jeg skriver alltid navnet mitt med store bokstaver, i håp om at det skal bli litt lengre (jeg er rar). Det som er gøy er at andre har begynt å skrive det sånn også! Har aldri sagt at de må gjøre det, og ikke fortalt at jeg skriver det sånn pga noe. Men jeg liker at de gjør det, haha :D PS. Gratulerer med NAVNEDAGEN MARIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar