lørdag 13. mars 2010

Cutepie



It's a Beautiful Day, Don't Let It Get Away ! Jeg elsker denne dagen!! (sier det altfor ofte,men det er sant idag også). Våknet opp med minner fra en herlig konsert igår som jeg var på sammen med Marie V, Nina, en venninne av Nina, Thea i parallell klassen og hennes kjærste Einar og en venn av Thea fra Rud. Koselige mennesker:) Det var sol idag når jeg tittet ut, og jeg tenkte jess idag skal jeg være med Børre(Marie G, unnskyld for G-en vet du ikke liker den) Marie og jeg er de dårligste jeg kjenner til å ikke kjøpe ting. Hvis vi hadde 1000 millioner hadde SS nærmest vært tømt idag tror jeg. Men det var veldig rart fordi det var bare helt sykt MYE fint der akkurat idag! Du tenker kanskje : "Hæ? Bilde over viser bare 2 ting, kjøpte du bare 2 ting?" Ja, det gjorde jeg. (Men tro meg det var VELDIG tøft og gi slipp på alle de andre tingene) Det er heller ikke så lett når to jenter som begge er veldig positive får spørsmålet : "Burde jeg kjøpe denne"? Da blir svaret egentlig alltid ja, bortsett fra hvis plagget er stygt. Marie og jeg grenser litt mot sprøe når vi er sammen, men det er positivt.. vi ler så mye at personen som bestemmer hva som er utrolig synes vi er utrolige!:)

Mitt blonde øyeblikk idag :
Marie - Trykker du på den "låsegreia"? (forklaring: Den som er ved vinduer i biler, den lille knotten)
Ida - JA!
Marie går ut av bilen og låser døren sin. Ida trykker på "låseknotten" og blir sittene, så tar hun i døra for å gå ut. (jeg er dust)
Ida - Oja, jeg må jo trykke på den etter jeg har gått ut av bilen!
Marie og Ida - Ler ganske mye.

Nå skal jeg finne frem noen kosetøfler, gå over lekeplassen og ringe på til min bestevenninne. Jeg har kjøpt sjokolade til oss, vi skal slække maks og kose oss:) Jeg ser at hun har lyset på inne på rommet sitt, gjør hun lekser nå? På tide at jeg kommer å avbryter!:) Perfekt avsluttning på en nydelig, nydelig dag!!

">

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. Takk for en kjempekoselig dag i går, Idamor:)
    Marie<3

    SvarSlett
  2. Værsågod! Du er super <3!!

    SvarSlett