torsdag 18. mars 2010

Upside down..


Hei, hei alle sammen!
Gikk litt crazy og snudde et bilde på hode i Picasa, unnskyld til dere som synes dette ble litt for vilt..

Åh! Perfekt timing! Jeg skrudde på TV-en også begynte Torsdag kveld fra Nydalen akkurat :) Det var litt tilfeldig og flott! Idag er det Torsdag og etter Torsdag kommer Fredag, det liker jeg:) Har forresten laget brownies (not, mamma og nina har) som jeg skal servere til mine kule filmkveld gjester imorgen. Helg blir deilig, og på Lørdag skal jeg på date på restaurant i Oslo & innom en butikk som har kjempe mye fint:D Resten av helgen skal jeg jobbe med særemnet, det er egentlig litt gøy og jeg gleder meg til å fremføre:) Snart er det Tysklandstur, ååååå jeg gleder meg!!Hællandussen :D

Sov godt, og drøm søtt! :)


Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar