tirsdag 23. mars 2010

Witty and pretty


Hei!:)

Idag har jeg vært 11 ganger hos dataguttene på skolen, jeg har faktisk ikke vært til stede i timene bortsett fra den første. Så at dataen min fikk virus, var visst litt dummere enn jeg trodde. Siste gangen jeg kom inn til dataguttene bare så de oppgitt på meg, så lo de og ga meg en ny pc som jeg kunne låne. Fant akkurat ut at den ikke virker her hjemme, så da var jeg egentlig tilbake der jeg begynnte. Heldige datagutter, da får de besøk av meg imorgen igjen!:) Nå sitter jeg på lille søss sin Pc og prøver å bli litt oppdatert på lekse, face og blogg fronten. Ønsker pc-en min god bedring, jeg savner den! Og alt som var på den.. jaja:) Det ordner seg!

Nå skal vi på den ukentlige "Tirsdags-shoppingen"! Tøysa, men vi skal shoppe litt vårklær, passer bra siden det snødde idag synes vi:) Det kan forresten hende at min største drøm akkurat nå og siden jeg har vært liten har gått i oppfyllelse! Jeg skal kanskje (gangske sikkert) til Paris i sommerferien, PARIS sier jeg, PARIS !!! <3 En ekstra opplysning : Jeg elsker bibliotekarer, de er så koselige og gjør dagen min kul og bra:)

- Vet ikke om jeg får blogget noe mer før Tyskland, det er tross alt snakk om meg, data og virus. Så kos dere masse,masse og masse i ferien! :D

Gode "snartpåskeferiedeiligåværeferdigmedsæremnetogaltannetklemmer" fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar