torsdag 4. mars 2010

My sunshine has come!


- Det er vår! Idag fikk jeg lyst til å ta på solbriller, men som vanlig har de forlatt meg. Hvorfor, HVORFOR ? HVORFOOOOOOOOOOR ? Skjønner ikke hvor de kan være, men de har det sikkert bra!:)
I-poden må oppdateres, vintermusikken må gå i dvale for NÅ er faktisk våren her. Sola smiler og tralle musikken min skal overta hele min tekniske duppedings, jess!

I LOVE SPRING!
(Some of the female artists on my i-pod right now)
">

">

">

">



">



Jippi, jeg gleder meg mest til å sykle til og fra skolen i strålende sol!!:) Herlig <3 Hva gleder du deg til ? GOD VÅR !

Klem fra IDA.

7 kommentarer:

  1. Ååå, så koselig :D Hihi<3 Er det fra bursdagen til Frida? Marie<3

    SvarSlett
  2. Hihi:D <3 JA! Du er flink til å huske som alltid:) klempådeg <3

    SvarSlett
  3. Hihi:) Det var koselig!<3 Snart må vi ha en pratetur igjen, lille venn. Ja? Ja?:D
    Long time no see! M<3

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg også til å sykle til skolen og møte deg ved sykkelstativet! :D jeg solte meg i dag inne, med åpent vindu! haha, det er litt kaldt ute fortsatt..

    Du må lære meg å legge ut filmer !!!
    Du er søt<3

    SvarSlett
  5. Noe jeg ikke gleder meg til er i morgen.. Styrketest OG r+e-test! blæææ! <3

    SvarSlett
  6. JA! Jeg er veldig klar for pratetur, har masse og fortelle :D kan være vi må fordele det på 2 turer eller 500, sender deg et brev om tid og sted Marie! <3 Trine + Ida + sykkelstativ + I-pod = LOVE!:) Hørtes digg ut å sole seg, husker du når vi snek oss ut på taket ditt å solte oss og hørte på James Morrison? DET var herlig det!:D Vi blåser i styrketest og prøve, jeg satser heller på et fint friminutt og å møte en suuuper jente som DEG! Klemogkos <3

    SvarSlett
  7. Har glemt å sjekke om du hadde svart, jeg.. Men nå møtes vi jo på lørdag, så vi kan prate litt da :D Ha en strålende dag!<3

    SvarSlett