søndag 21. mars 2010

Sunshine !


Hei,hei!
Skolepcen min fikk akkurat virus, og det var ikke så lurt siden jeg skal fremføre særemnet imorgen. Men jeg tok backup i siste liten, helt utrolig bra!:) Igår skrev Nina og jeg to sanger, det var veldig morsomt og lenge siden sist. Vi skrev en som bare var tøys, handlet om meg som bodde i et fjell og klødde meg på magen eller noe sånt. Også skrev vi en som tok litt lengre tid, og ble ganske fin. Jeg har forresten en sang på hjernen, også klarer jeg ikke finne ut hvilken det er selv om jeg vet det kjempe godt. Har prøvd både letssingit siden, pappa, youtube og google lyrics, men neida.. Også husker jeg ikke teksten helt heller, men det er noe slik : Get on that... Jack, you dont have to go Joe... bla,bla..Just marry me (?) Hahaha, bare si ifra hvis noen skjønner hvilken sang det er:) Må finne det ut, jeg blir sprø!

Jeg er glad for at jeg er dårlig til å gjøre det jeg skal, og god til å gjøre det jeg ikke skal. Det jeg egentlig ikke skal er jo nesten alltid morsommere! Også er jeg litt glad for at jeg ikke har system i noe som helst.. Etterpå skal jeg blant annet til Trine, og det er fordi gymboken min har dratt på ferie eller død. Det liker jeg, fordi da får jeg sett Trine:) Vi skal se på Tv & kose oss <3 Ehm..jeg mener øve!

Snaaaaart skal jeg til Tyskland, det går helt UTROLIG fort og jeg gleder meg så ekstremt mye! :D Det skjer morsomme ting rundt meg nesten hele tiden! Jeg sier bare takk til de som gjør at det skjer! Jippi, jippi, jippi:) Random info : Torsdag 25 mars er lykke dagen min ifølge et horoskop og det er dagen crescendo drar til Tyskland! (Er ikke spesielt opptatt av horoskop, men det passet utmerket) :D

Tilbake til særemnet, her skal det jobbes:)

Klem fra IDA.

4 kommentarer:

  1. Jeg har navnedag den 25!!:D Husk det! Hehe
    God tur til Tyskland:D Skulle så gjerne vært med. Åå, *savn* Jeg skal komme innom en dag, jeg!:D Når dere minst aner det<3
    Marie:)

    SvarSlett
  2. MASSE lykke til i morgen på særemnet ;)
    skal tenke masse på deg
    nå skal jeg snart gå å legge meg. skal bare ta meg noe å spise. dumt med PCtull da,men det løser seg ;)you are my sunshine when i'm down, hihi takk for i går,du er konge og best!!!

    SvarSlett
  3. Det er nok "50 ways to leave your lover" av Paul Simon som surrer rundt i hodet ditt.
    :)

    SvarSlett
  4. Har jeg noen gang glemt navnedagen din Marie? <3 Gleder meg til du slenger innom!:)

    Takk, Mirjana:) Ferdig med fremføringen nå, sykt deilig og gøy!:)DU er best.

    Harald du har reddet livet mitt! Haha, åh tusen takk!!:)

    SvarSlett