søndag 7. mars 2010

Go My Own Way..


When you're standing at the crossroads
And don't know which path to choose
Let me come along
Cause even if you're wrong

I’ll stand by you
I’ll stand by you
Won’t let nobody hurt you
I’ll stand by you <3


Hei:) Jeg klarte å velge til slutt, og det ble BiG. Nå kan jeg puste ut, og begynne å glede meg! Føler at jeg har valgt det riktige for meg, og det er herlig. Fant akkurat ut at vi skal fremføre særemne når tensingen drar til Tyskland, håper ikke læreren banker meg opp når jeg forteller det. Apropo skole, imorgen er det multipelchoise prøve. Dette er noe jeg synes er litt mongo! Lurer du på hvorfor mulitipelchoise prøver er mongo, kan du spørre meg så skal jeg forklare. Tar for stor plass/ orker ikke å skrive det her.


When the night falls on you
You don't know what to do
Nothing you confess
Could make me love you less

I’ll stand by you
I’ll stand by you
Won’t let nobody hurt you
I’ll stand by you <3


Vi skal snart ha 8 danseforestillinger, og jeg er blitt valgt ut til å danse "solo" med to andre. Det vil si at vi begynner hele dansen, den er egentlig veldig lett, men tellingene er rare fordi det er litt sånn instrumental musikk. Skal innrømme at vi tre som starter må være veldig skjerpet og telle konstant for ikke å ødelegge ALT! Neida, vi er ikke stressa(bare litt). Uansett, jeg gleder meg sykt! Nå skal jeg straks på revy med Elisabeth x2, Thea og Marie <3


Imorgen er det styrketest i gymmen! Vurderte å spise litt spinat, da tror jeg man blir sterk.. Men det er grønt og ser ikke noe godt ut. Jeg dropper det.

Tidligere i helgen har jeg gjort dette : Fredag(ble bedt med ut) gjorde heller gyminnleveringen 2 ganger(slettet den for å få skrive den på nytt. Det beste jeg vet, not). Etter det skrev jeg nynorsk tekst og så litt på morsomme ting på TV. Lørdag dro jeg til Oslooo, og det var sol! Vår jakke og sko hadde jeg på. Der tittet jeg, solte meg, tok bilder, kjøpte solbriller, spiste god mat og møtte Morten på bussen hjem. Morten hadde spilt fotballkamp og vunnet, hurra for han! Etter det så jeg revy med Kaisa, Signe og Signe sin lillebror. Så dro vi til Signe, Harald kom også! (Ble ringt av Trine og Vilde, de ville ha meg med ut. Jeg sa nei, etter jeg hadde sagt det 1000 ganger skjønte de at jeg ikke ville). Hos Signe lo vi og spiste iskrem:)

Tid for middag, godnatt! (Det ble litt feil) Samma, HADE!:)

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar