tirsdag 9. mars 2010

Little Bitty Pretty One!


Idag ødela jeg klærne til lillesøsteren min, jeg malte dem hvite. Det var egentlig veldig gøy når jeg holdt på, da trodde jeg fortsatt at de var mine. Å male klær hvite er ikke noe jeg pleier å gjøre altså, men vi hadde kunst. Av alle i klassen var jeg den eneste som sølte så mye, ikke noe sjokk. Det er nesten litt av min identitet å søle. Jeg er Ida som alltid har kull i ansiktet når vi tegner og jeg er Ida som sølte sjokolade iskrem på sin lyserosa ballkjole i 10-ende klasse. Det store mysteriumet er at når vi tegner med kull er det INGEN andre i klassen som får det i ansiktet. Finnes det et "treff arket når du tegner & maler kurs", sign me in! Det er på tide å gjøre noe med det når når læreren sier : Ida du er helt sort i ansiktet, men hvis du synes det er fint så kan du få ha det sånn. Jeg ville bare si ifra. Takk for det.

Spiste akkurat kroneis med jordbær sammen med Karen, det var kos!:) Imorgen trenger jeg et slips. Så er det slik at pappa ikke er helt slipstypen, han trenger ikke det i skogen på fisketur vettu!(neida, jeg mobber han ikke) Han har jo noen så klart, men det er ikke det helt store utvalget. Ting ordner seg fordeom, jeg skal få låne slips av noen seriøse slipstype folk! (De hørtes veldig kjedelige ut, unnskyld).

Bortsett fra det har jeg reparert smykket mitt, så nå henger endelig eiffeltårnet rundt halsen min <3 (Ikke originalen, et litt mindre eiffeltårn) Også har jeg på rød neglelakk, er veldig glad, litt trøtt og hører på denne sangen :)

">

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar