mandag 15. februar 2010

# 56


'Cause mama, i'm a big girl now ..

Hei! Håper at helgen har vært herlig, og at starten på en ny uke er mer morsom og spennende enn slitsom. Imorgen blir jeg 19 år, Ida, meg, ja jeg altså. Det er ganske rart fordi 19 år det er nesten 20 år. Bare le, men det er faktisk derfor jeg tenker på det som rart. Jeg har jo aldri vært så stor før, og nå blir jeg bare større og større. Men jeg synes det er mest morsomt, og veldig spennende. Det er forresten ikke bare jeg som er stor, men musklene mine også. Idag tok jeg 12 hangups i gymtimen uten å bli særlig sliten. Så nå skal jeg slå guttene på styrketesten også!

På dansen forrige uke fikk vi beskjed om at vi skal danse 8 forestillinger, ja 8 forestillinger! Hvis vi synes det var greit da? Ja takk! Jeg svever på rosa skyer og har glade sommer fugler i magen, gjett om jeg gleder meg til forestillings stress, kostymer, koreografi, blåmerker og applaus! :) Når jeg fikk vite dette, ble det et plaster på såret. Selv om det fortsatt er litt synd at jeg glemte å melde meg på til dansetur til London med KGB. Apropo forestilling, imorgen skal Kaisa og jeg se dønskirevyen! GØY med stor G,Ø og Y!

Noe annet jeg får sommerfugler i magen av, er turen min til Grimstad. Fredag som kommer skal jeg sitte ca 4 timer på buss alene klar til å møte folk jeg ikke kjenner, og som jeg kanskje snart aldri glemmer! Det er en herlig tanke! Åh, jeg gleder meg!! Hvem vet kanskje BIG blir mitt nye hjem etter sommerferien ? Jeg liker tanken på det. Men så liker jo jeg tanken på veldig mye annet også. Tja, det er i hvert fall bedre enn å hate.

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. DU er 19!!!! Gratulerer med dagen min besteste venn! Hurra for deg, og håper du får den beste dagen og feiringen i ditt liiiv :) Kjempe glad i deg <3 Sjohooo, gratulerer!!!

    SvarSlett
  2. JAA! :D Takk for melding! Tenkte nå håper sikkert MJ at jeg mister bussen så hun får møtt meg:p (akkurat som du skrev) Men jeg måtte bare rekke bussen idag, fordi læreren på Tirsdag setter fravæer med en gang! Åh, jeg er så glad for at vi har vært bestevenner helt fra barndommen:D Ubeskrivelig glad i deg <3 og det kommer jeg til å være helt til vi blir "gammlisser" og enda mer enn "gammlisser"!!! Klem fra IDA <33333

    SvarSlett