torsdag 7. januar 2010

# 45


HVA GLEDER IDA SEG TIL ?

Jeg vet at jeg skal leve i nuet, det er akkurat det jeg driver med. Men akkurat nu, bruker jeg tiden i nuet på å tenke fremover. Nuet er super bra altså, men jeg synes det er lov å glede seg til ting! Først kan vi begynne med en ting jeg absolutt hadde gledet meg til hvis jeg hadde vist om det. Idag møtte jeg Aleksander på bussen, jeg hadde akkurat vært hos legen fordi jeg er så mye forkjøla. Da ble jeg veldig glad når pluttselig Aleksander kom på bussen, han sa jeg skulle skrive dette på bloggen : Det var bare Dønski elever på bussen, også kjente du meg! (håper det var riktig) :)

Imorgen gleder jeg meg til å fremføre norsk med Vilde, mest fordi vi har jobbet så lenge med adaptasjons analysen og fordi vi har et kult bilde på powerpointen. Kvelden imorgen gleder jeg meg utrolig mye til, Trine og jeg skal se på Malene (bestevennen til Trine) som er med i Det store korslaget! Vi skal lage en diger plakat og prøve å komme på TV. Etter dette skal jeg soveover hos Trine! :D Vi har noe vi gjør hver gang : Nemlig å spise sjokoladepulver med skje rett fra boksen midt på natten, det er veldig gøy fordi vi nesten alltid spruter sjokoladepulveret ut av munnen når vi ler. Det er lenge siden jeg har sovet i slyngelstuen (lite "hus" vedsiden av det store huset) hos Trine, og jeg gleder meg!

Det blir også gøy å feire bursdagen min sånn pluttselig i januar, fordi alle helger var opptatte i februar. Jeg blir faktisk 19 år snart og det er faktisk mer enn 18! I februar skal jeg også besøke BIG og sove på Katrine sitt rom. Vi har planlagt at jeg skal ha med en film sånn at vi kan være litt usosiale, det er fordi vi mesteparten av tiden kommer til å være i overkant sosiale! Gleder meg stort!! :D

Cirka 1 minutt tilbake i tid ville jeg gledet meg til å høre på musikk, og det er det jeg gjør akkurat nu. Så hvis jeg ikke hadde gledet meg til å høre på musikk ville ikke nuet vært like bra nå. Derfor : Det er bra å glede seg til ting!

Gode klemmer fra IDA.

2 kommentarer: