lørdag 16. januar 2010

# 47


Tiptoe !
I bought a pair of shoes today.
They are red and sparkling, kind of pretty I would say.
Everyone was asleep at home.
So I let the red shoes take me to Rome!
I walk quiet on my toes and let the world sleep.
But the feeling inside me is something I`ll keep.

- Selvskrevet engelsk dikt på en,to,tre og klokken min viser 02:18
- Jeg er stolt over at hjernen min i det hele tatt kan tenke så sent!
- Tror egentlig ikke det er noe å være stolt av, mars i seng til meg selv :)

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. Kjøpte du dem i dag, eller var det kun et dikt?:P Hehe..I så fall var de kjempesøte, og jeg lukter at de kanskje skal brukes den 30. januar. Stemmer det?:) Marie<3

    SvarSlett
  2. Hællandussen DU er god på å lukte altså! :D De ble kjøpt idag (igår nå da) og JA de skal brukes i bursdagen min, gleder meg til å se din røde detalj <3!

    SvarSlett