mandag 11. januar 2010

# 46

FLINKE FOLK DEL 1 !

Chris Craymer er født i London og er fotograf. Tidligere bilder har blant annet vært å finne i Vogue og Vanity Fair. I mars 2009 ga han ut en bok med masse bilder, boken heter Romance og er en blanding av utrolig søte bilder. Her er noen jeg liker :









Cecilie Melli er klesdesigner og modellør. Hun gikk først to år på skolen Esmod i Oslo og så et i Paris. Hvis du ikke har besøkt butikken hennes enda synes jeg du skal ta en tur. Den ligger i Thereses gate 32, og etter en liten stund blir det veldig vanskelig å forlate butikken og de fine kjolene. Her er noen av mine favoritter (hentet fra Cecilie Melli sin hjemmeside) :











Til slutt hvorfor jeg har vært litt flink selv også :
Rakk bussen
Veldig aktiv i gymmen
6 - på RLE prøven (beste resultat i klassen og det uten å øve) Jeg klager ikke! :D
Skrevet ferdig sosiologi og sosialantropologi innleveringen
Funnet problemstilling i nytt RLE prosjekt
Var hos ny lege for litt siden og fikset sånn at jeg skal ta MR på Fredag. Gruer meg.
Vært å besøkt Lissie i den nye leiligheten slik jeg lovte, vi drakk kakao <3
Tatt noen situps

Ja du er flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink, flink (tralala)
Ps: Listen over grunner til hvorfor jeg ikke er flink er så mye lenger! men jeg prøver å bli flinkere altså, natta <3

Klem fra IDA.

4 kommentarer:

  1. du er jammen meg flink :)
    lenge siden!! lykke til hos legen i morgen og MR, skal tenke på deg. Vi skal ha sånn studiestart greier på skolen i morgen, vet ikke helt hva det er,men det blir sikkert bra :)
    Ses vi i helgen?film,sjokolade++alt vi liker
    <3

    SvarSlett
  2. Du er flink! Tror faktisk vi også skal ha sånn studiegreie, bare at vi skal ha det neste uke :) Blir sikkert bra! Har vært hjemme fra skolen i 2 dager, så hvis jeg er frisk til helgen trenger jeg skikkelig å se DEG! :D Film, skravling, sjokolade og latter IT`S A DATE! <3

    SvarSlett
  3. Jeg tror dette er favorittbloggen min! Spesielt det som innebærer Lissie og kakao <3
    Dessuten digger jeg butikken til Cecilie Melli! :)
    Også digger jeg deg! Du er flink!
    Klem Lissie ;)

    SvarSlett
  4. Hopp i taket og snurre meg rundt, nå ble jeg glad <3! Med den kommentaren kan du kåres til : Beste person til å legge igjen koselige kommentarer på blogger! Kos deg ikveld, klem fra IDA :D

    SvarSlett