søndag 11. april 2010

SOOOOOOOOOOOOOOL !



Spørsmål nr 1 : Liker IDA sol?
Hehe, hei:)

Min plan er å ta med soso boka ut på verandaen! Sette på høy musikk og få 6-er på prøven imorgen:) Ikveld skal jeg dra på konsert i Bryn, det blir en herlig pause fra de mindre herlig leksene tror jeg. Det er helt utrolig hvor glad man blir av sol, elsker å smile og hilse på barna som leker på lekeplassen igjen etter en lang vinter. Sykkelen og jeg kan begynne å dra til skolen sammen og alt er fantastisk! Eksamner kommer når de kommer, og de går som de går, jeg overlever nok:) Russetiden blir veldig bra, og vi skal snart hoppe i vannet for å ta knute nummer 1. Hyttetur, Paris, musikk festival, jobbing, konfleir og flyttings! Tiden fremover er spennende og snart sitter jeg smilende på gresset utenfor det hvite huset med blå karmer i Grimstad <3 Men første skulle jeg ? Oja, øve til prøve.

Klem fra IDA.

2 kommentarer:

  1. INDESCRIBABLE <3 :)
    YOU are amazing, and I cried. Love you!
    who has told every lightning bolt where it should go?? *pust*

    SvarSlett
  2. Du er herlig, tuuuusen takk! LOVE YOU <3

    SvarSlett