søndag 25. april 2010

De rød buksene er på!



Så var vi russ! Buksene er sydd, tegnet, klippet, malt, glittret og limt på. Selv fikk jeg ikke lov til å stryke mer, fordi jeg begynte det hele med å stryke oppå plastikklommen. Jess! Bortsett fra det har jeg overlevd to kvelder på tryvann, og er litt lei av øl i håret. Men vi har danset til den store gullmedaljen (målet mitt var å danse utenfor alle bussene som stod øverst, I did it!). Vi har også startet allsang på bussen, og igår spiste jeg en hamburger i to biter! Superkreftene slo nok til. Det er fremdeles litt rart å høre høye skrik og tramping bak seg på vei til skolen, men liker å dele ut russekort! Kjempe gøy:) At det ikke blir russetog i Oslo, er nok den største nedturen.

Største oppturen noensinne er at partiet mitt har blitt valgt ut til å danse i kulturhuset på 17 mai !! Vi skal danse en skikkelig bra dans i lange kjoler med hopp og spark, gleder meg! Nordea bank har også leid oss inn til å danse 3 ganger på tusenfryd, de henter og bringer oss i buss. Pluss at vi får nye t-skjorter fra danseskolen gratis og kan kjøre ALT vi vil gratis:) Pedagogen vår trengte også kanskje litt hjelp under mgp, til å lære bort litt dans!! Det skjer SYKT mye gøy, jeg klarer ikke slutte å smile:) OG jeg skal være med på alt:)

Kos dere masse fremover!
(Og kom gjerne å se på dansing)

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar