onsdag 7. april 2010

ABC!



- På skolen drakk jeg sjokolademelk, det var skikkelig trivelig:)
- Jeg fikk en veske som inneholdt matchende speil, lebestift holder og lommebok! Og den var fra pappa! Litt merkelig, men jeg liker merkelig:)
- Må til dataguttene igjen, internett virker ikke hjemme. Og noe som er enda dummere er at youtube ikke virker verken på skolen eller hjemme. Det er teit, bæsj.
- Leverte et kjempe stygt maleri igår, jeg sa det føltes som å bli slått opp med fordi jeg ble så lei meg. Takler ikke å levere ting som jeg ikke er fornøyd med..
- Nå er middagen servert! OG er det noe jeg takler så er det mat:) Mat er digg, og ellers føler jeg meg pigg!
- Er den dårligste jeg kjenner til å stresse, og det passer bra for det er tydeligvis mye stress på skolen nå. Prøven jeg trodde var etter ferien, var ikke det. Vi har visst ikke sosiologi på Tirsdager, så da har jeg lært noe nytt. Prøven skulle være på Fredag nå, men så ble den flyttet til neste Mandag. Digg!

Nå må jeg løpe til middagsbordet! Dere er kule <3

Klem fra IDA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar